„HEGELMANN“ IŠSKIRTINIS II MODULIŲ LOGISTIKOS KOMPLEKSAS IR ADMINISTRACINIS PASTATAS – ŠIUOLAIKIŠKAS STATYBOS PRAMONĖS PASIEKIMŲ PAVYZDYS


TIKSLUS OBJEKTO PAVADINIMAS: „Hegelmann Lithuania“ administracinio pastato ir logistikos centro kompleksas

UŽSAKOVAS:  „Hegelmann Transporte“

GENERALINIS RANGOVAS: UAB „Conresta“

ARCHITEKTAS: UAB „Kita kryptis“, Tomas Kriaučiūnas, Arūnas Kavaliauskas

Lietuvoje vis sparčiau kylantys nauji, modernūs sandėlių kompleksai ir logistikos centrai aktyviai keičia įsisenėjusius stereotipus – dabar tai jau daug daugiau nei tiesiog daiktų saugojimo patalpos.

DEŠIMTMETĮ GVILDENAMA VIZIJA

Bendrovėje „Hegelmann Transporte“ jau prieš dešimt metų atsirado pirmieji planai turėti nuosavą biurą ir logistikos sandėlius – tada ir buvo nupirktas žemės sklypas Kauno rajone. Laikui bėgant įmonė vystė plėtros strategiją ir tapo aišku, kokio dydžio biurų patalpos reikalingos. Pradėjus projektavimo darbus, buvo planuojama turėti apie 300 darbo vietų, tačiau įmonė augo ir poreikiai didėjo. Teko keisti projektą, atsisakyti laisvalaikio ir poilsio patalpų, sporto salės – taip biure buvo suprojektuota 500 darbo vietų.

„Mūsu vizija buvo paprasta. Įmonės darbo specifika tokia, kad žmonės dirba bendrose, atvirose erdvėse. Siekėme sukurti daugiau patogumo ir komforto darbuotojams, kad jie turėtų pakankamai erdvės savo darbo vietose. Dėl šios priežasties rinkomės nestandartinio tipo darbo stalus, kurie užėmė daugiau vietos nei įprastai, bet leido žmonėms jaustis komfortiškiau. Kiekviena darbo vieta turi inovatyvų apšvietimą, prisitaikantį prie šviesos, sklindančios iš lauko ir patalpų apšvietimo, šviestuvai turi judesio ir būvio daviklius, kurie leidžia taupyti elektros energiją“, – sako „Hegelmann Transporte“ generalinis direktorius Tomas Jurgeliavičius.

Projektas buvo patikėtas architektui Tomui Kriaučiūnui, o sprendimą statyti surenkamosios betono konstrukcijos pastatą pasiūlė „Kita kryptis“. Projekto statytojais ir vystytojais tapo UAB „Conresta“. Į pagalbą taip pat buvo pakviesta ir UAB AZCM komanda. Ji kuravo visą projektą. Projekto architektas T. Kriaučiūnas, vadovaujantis architektų studijai „Kita kryptis“, atskleidžia, kad buvo nuspręsta administracinį bendrovės pastatą projektuoti itin tvarų, reikalaujantį nedidelių eksploatacinių kaštų, parinkti sprendinius, kurie užtikrintų, jog reikėtų investuoti tik vieną kartą ir dar daug metų nesusidurti su būtinybe daryti remontą. Toks siekis lėmė ir konstruktyvo pasirinkimą – pastatas sukonstruotas iš laikančių trisluoksnių balto gelžbetonio surenkamų plokščių. Fasadinės į viršų plonėjančios plokštės yra laikančios, todėl pastate nėra laikančio karkaso, vidaus erdvės švarios, plokštumose nėra išsikišančių kolonų ar sijų, o langai nuo pat grindų užtikrina geresnį erdvės pojūtį. Tikslui pasiekti buvo panaudota gana sudėtinga H forma, o montuojant plokštės buvo suneriamos viena su kita kartu sujungiant ir perdangas. Buvo apskaičiuotas stiklo ir betono masės santykis, kad pastatas turėtų optimalų dienos apšvietimą, šiluminę inerciją, užtikrintų minimalias sąnaudas tiek šildymui, tiek vėsinimui, parinkti skaidrūs, tačiau saulę izoliuojantys stiklai, automatinės žaliuzės, subalansuotos vėdinimo sistemos, kurios ne tik vėdina, bet ir drėkina, grindinis šildymas, moderni apšvietimo sistema. „Svarstant, koks betonas galėtų tikti, siekėme ir estetinių tikslų, todėl nusprendėme panaudoti baltąjį betoną, kurio pavyzdžių Lietuvoje nėra daug. Pastatas yra nedažytas, todėl ateityje jo ir nereikės perdažyti“, – sprendimų pranašumus vardija T. Kriaučiūnas. Balta betono spalva davė toną ir interjerui, kuriuo rūpinosi dizaineris Darius Budrys.

SUDĖTINGI SPRENDINIAI IR DĖMESYS KOKYBEI

Pirmų dviejų „Hegelmann Transporte“ logistikos komplekso sandėliavimo paskirties pastatų ir administracinio pastato statybos buvo patikėtos vienai didžiausių generalinės rangos bendrovių Lietuvoje – „Conresta“. Patirtis, greitis ir lankstumas – šios pamatinės savybės generalinės rangos bendrovei „Conresta“ pelnė rinkos pasitikėjimą, o įgyvendinti projektai stebina savo įspūdingais funkciniais rodikliais.

„Išskirtinis pastato dydis ir administracinių patalpų konstrukcijos montavimas pareikalavo struktūriško tikslumo, atsakingo planavimo bei profesionalių įgūdžių, džiaugiamės prisidėdami prie industrinės šalies plėtros“, –sakė „Conresta“ direktorius Lukas Laukaitis

Sandėliavimo pastatas siekia net 17,55 m, čia sandėliuoti gaminius galima ir 13,40 m aukštyje. Tokiam projektui įgyvendinti buvo svarbi generalinio rangovo patirtis.

„Dėl suprojektuoto pastato konfigūracijos statybų procese buvo naudojami ypač sunkūs ir masyvūs gaminiai, sveriantys nuo 10 iki 24 tonų. Jie buvo montuojami naudojant 160 t keliamosios galios kranus. Administracinio pastato gelžbetoniniams gaminiams montuoti buvo panaudotas bokštinis kranas, sumontuotas ant bėgių. Sieninės gelžbetoninės plokštės buvo vartomos ore, papildomai pasitelkus automobilinį kraną ir specialią vartymo sistemą. Sandėliuose buvo suprojektuota ir pastatyta įspūdinga sandėliavimo antresolė iš TT formos gelžbetoninių perdangos plokščių, laikančių ypač dideles apkrovas – 2,6 t/m2“, – pasakoja „Conrestos“ technikos direktorius Alvydas Černys.

Logistikos centro statyboms pasirinktas sklypas išsiskyrė sudėtingomis geologinėmis sąlygomis – čia vyravę aukšti gruntiniai vandenys ir molingi gruntai jau pirmame statybų etape apsunkino darbus. Šis klausimas buvo operatyviai išspręstas įrengiant drenažo sistemą ir geotinklo bei geotekstilės pagrindus iki darbų pradžios.

Antrojo sandėlio stogo izoliacijai panaudota patvari „Bauder“ PVC danga, kuriai suteikta 15 metų gamintojo garantija. Sandėliavimo patalpose įrengtos aukštos kokybės Italijoje pagamintos stelažų ir sienų bei kitų konstrukcijų apsaugos „MPM Plastic Profiles“, kurios sugeria smūgius ir tausoja techniką.

Nuo pat veiklos pradžios „Conresta“ aktyviai taiko naujus statybų valdymo bei optimizavimo metodus ir propaguoja šiuolaikinę bendrovės vadybą. Sukaupta patirtis, šiuolaikiškas požiūris ir atvirumas naujovėms bendrovę atvedė į rinkos lyderės pozicijas. Aukštos kokybės ir ekologiški sprendimai buvo taikomi ir įvairiuose šio projekto statybos etapuose. Pastato fasadai sumontuoti iš aplinkos poveikiui itin atsparių daugiasluoksnių plokščių, pritaikytų jūriniam klimatui – jų spalvai suteikiama net 30 metų garantija.

„Įrengtos dilimui itin atsparios betoninės grindys – joms panaudotos sinuso formos deformaciniai profiliai, darbai atlikti naudojant lazerinį pramoninių grindų lyginimą. Pagal statybos taisyklių reikalavimus, grindys turi atitikti 6 mm lygumą, o mums pasistengus pavyko pasiekti 3 mm lygumo lygį. Visa tai mažins logistikos sandėlyje dirbančios technikos ratų dilimą ir palengvins važiavimą“, – aiškina projekto statyboms vadovavęs „Conrestos“ projektų vadovas Martynas Aniulis.

Projekte buvo svarbūs ir ekologiški sprendimai. „Hegelmann Transporte“ logistikos komplekse naudojami krautuvai su ličio jonų akumuliatoriais yra ne tik nekenksmingi aplinkai, palyginti su rūgštiniais akumuliatoriais, bet ir patogūs dirbti dėl gana trumpų krovimo intervalų. Komplekso teritorijoje įrengtos keturios elektromobilių įkrovimo stotelės. Maksimaliai išnaudotas natūralus apšvietimas, įdiegta energiją tausojanti apšvietimo sistema.

TECHNINEI PRIEŽIŪRAI – AUKŠČIAUSI REIKALAVIMAI

UAB „Baltijos biuras“ „Hegelmann Transporte“ objekte vykdė administracinio pastato ir I etapo sandėliavimo pastatų (10 900 m2) Žemaitkiemio k., Kauno r., projektavimo koordinavimo ir statybos techninės priežiūros darbus. Nuo pat projekto įgyvendinimo pradžios užsakovas iškėlė pačius aukščiausius reikalavimus, susijusius su statomų pastatų funkcionalumu, ilgalaikiškumu, moderniausiomis inžinerinėmis sistemomis. Naudojamos medžiagos turėjo būti tik pačios aukščiausios kokybės ir itin atsparios aplinkos poveikiui.

„Kalbant apie pastatų išskirtinumą, būtina paminėti administracinio pastato fasadą. Jis sumontuotas iš trisluoksnių betoninių plokščių, išskirtinio baltojo betono ypač lygiu (marmuriniu, veidrodiniu) paviršiumi. Siekiant išgauti norimą išorinės betoninės apdailos plokštės paviršių ir spalvą, buvo pagamintas ne vienas pavyzdys ir specialūs šablonai. Patvirtintas gaminio pavyzdys buvo pristatytas į statybos aikštelę ir naudojamas kaip etalonas. Trisluoksnių betoninių plokščių transportavimas ir išsaugojimas iki sumontavimo buvo tikras iššūkis – suklysti jokiu būdu negalima. Surinkimas vyko griežtai nustatyta eilės tvarka, „Lego“ kaladėlių principu, o kokybės kontrolė buvo vykdoma lyginamuoju principu su etalonu“, – įdomiausiais darbų aspektais dalinasi UAB „Baltijos biuras“ direktorius Darius Pakačimas.

Pastate įdiegtos moderniausios inžinerinės sistemos, padedančios palaikyti norimą patalpų mikroklimatą (temperatūrą ir drėgmę), ant langų sumontuotos automatinės žaliuzės, o meteorologinė stotelė užtikrina saulės kontrolės funkciją. Visas vidaus apšvietimas, kaip ir sandėliavimo pastatuose, įdiegtas su skaitmeniniu DALI valdymu. Įdomus faktas, kad administraciniame pastate vien tik silpnų srovių bei elektros kabelių buvo suklota daugiau kaip 120 km.

Sandėliavimo pastatų išskirtinumas – 17 m patalpų aukštis su daug didesne sandėliavimo talpa nei įprastai. Tai leidžia racionaliai paskirstyti ir maksimaliai išnaudoti kiekvieną grindų plotą. Pastatų fasadai sumontuoti iš aplinkos poveikiui itin atsparių daugiasluoksnių plokščių, kurių paviršiui suteikta net 30 metų garantija.

MOLINGI GRUNTAI NETAPO KLIŪTIMI

Nuolatinė stambių pramoninių objektų dalyvė „Gevalda“ ir šį kartą turėjo progą pademonstruoti savo profesionalumą. „Hegelmann Logistics“ objekte įmonė atliko lauko inžinerinių tinklų įrengimo ir aplinkotvarkos darbus. Kalbant apie projektų įgyvendinimo metu iškilusias problemas, UAB „Gevalda“ direktorius Valdemaras Karlonas atviravo, kad taikyti tradicinius ir jau ne kartą išbandytus sprendimus pavyko nesudėtingai. Įmonė jau turi sukaupusi didelių pramoninių projektų infrastruktūros įrengimo patirtį, tad problemų pavyko išvengti.

Didžiausią kliūtį darbuojantis sudarė objekto teritorijoje vyraujantys molingi gruntai ir aukšti gruntiniai vandenys. Bet įmonės pasiryžimo kokybiškai atlikti paskirtus darbus jie nesustabdė, o tik pakoregavo darbų atlikimo tempą. Kadangi didžiąją dalį darbų „Gevaldos“ specialistai atliko mechanizuotai, didelės logistikos centro apimtys nesukėlė jokių rūpesčių.

Kompanija „Projektana“ logistikos centre atliko sandėlio ir administracinio pastato pamatų įrengimo darbus. Bendrovės inžinieriai-konstruktoriai pasiūlė optimalų pamatų sprendinį ir per gana trumpą užsakovų nustatytą laiką įrengė 12–14 m gylio polius, kurių skersmuo 450 ir 600 mm su galvenomis.

ALIUMINIO KONSTRUKCIJOMS – AUKŠČIAUSI ŠILUMOS IZOLIACIJOS REIKALAVIMAI

Aliuminio stiklo konstrukcijų gamyba ir montavimas „Hegelmann Transporte“ objekte buvo patikėtas bendrovei „SKP aliuminis“. „Projektui buvome pasirinkti dėl gebėjimų atlikti darbus kokybiškai ir pagal užsakovo pageidaujamą terminą. Mūsų siūloma kaina taip pat buvo vienas iš veiksnių, lėmusių užsakovų pasirinkimą“, – sako UAB „SKP aliuminis“ direktorius Arūnas Jackonis.

Aliuminio konstrukcijos buvo gaminamos iš „Reynaers Masterline 8-HV“ ir CW50-HI sistemų. Objekte sumontuoti stiklo paketai atitinka STR reikalavimus, t. y. išsiskiria ypatingu saugumu. Šie gaminiai turi „Energy 1.0“ dangą, užtikrinančią labai gerą šilumos izoliaciją, o tai leidžia sukurti patalpoje komfortiškas darbo sąlygas. Minėta danga ne tik sumažina energijos sąnaudas, bet ir pastato šildymo išlaidas. UAB „SKP aliuminis“ vadovas atskleidė, kad jo įmonei darbo metu neteko susidurti su problemomis, nes visas procesas buvo iš anksto suderintas su architektu ir generalinio rangovo „Conresta“ projektų vadovu.

INŽINERINIŲ SISTEMŲ ĮRENGIMAS KELIOMIS PAMAINOMIS, BET LAIKU

Pastatų inžinerinėmis sistemomis besirūpinanti UAB „Elneda“ labai rimtai įvertino galimybę dalyvauti tokiame projekte. Įmonės specialistai daug gilinosi į projekto esmę, išsamiai analizavo jo niuansus, teikė esminius komentarus, rekomendacijas, įžvelgė galimas rizikas ir pasiūlė sprendimus, kaip jų išvengti. Toks požiūris negalėjo nepaveikti užsakovo, kuriam šios įmonės paruošiamieji darbai dar nedalyvaujant projekte suteikė daug pasitikėjimo. Bendrovė „Hegelmann Transporte“ objekte vykdė visus vidaus ir lauko elektrotechnikos darbus. Buvo atlikti viso komplekso teritorijos apšvietimo montavimo darbai, įdiegtos vidaus pastatų apšvietimo sistemos ir visa instaliacija objektų įrenginiams, įrengtos žaibosaugos sistemos, sumontuotas ir suderintas dyzelinis generatorius bendroje grandinėje, taip pat atlikti langų žaliuzių valdymo instaliavimo ir kiti numatyti darbai. Ne visi jie ėjosi sklandžiai, nes sunkumų kėlė klimato sąlygos, kurios vis trukdė vieniems ar kitiems darbų procesams.

„Daug sistemų buvo montuojama aukščiau nei 10 m aukštyje, o tai lėtino darbų atlikimo tempą, nors reikėjo laikytis sutartų darbų įvykdymo grafikų. Keblumų kėlė ir pagrindinių elektros linijų per sumontuotas vamzdžių šachtas traukimas, jų ilgis siekė net daugiau nei 0,5 kilometro. Tad reikėjo viską kruopščiai suplanuoti ir operatyviai įvykdyti, kad nebūtų trukdoma aplinkotvarkos darbams. Objektas mūsų įmonei buvo ne pats lengviausias savo apimtimi ir greičiu atlikti tiek darbų per gana ribotą laiką. Buvo situacijų, kai teko dirbti keliomis pamainomis, kad tik per itin trumpą laiką įvykdytume gamybinio pasitarimo metu aptartus darbus, ir mes tai padarėme“, – sako UAB „Elneda“ vadovas Vaidas Grudis.

„Hegelmann Transporte“ objekto išskirtinumui logistikos centrų eilėje tarnauja net ir kompanijos „Schindler-Liftas“ įranga. Čia įrengti du „Schindler“ liftai, kurių greitis neįprastai didelis keturių aukštų pastatui – 1,6 m/s. Kadangi tokie buvo užsakovo reikalavimai, kompanija juos visiškai išpildė. Liftų kabinų vidaus apdaila irgi nėra standartinė mūsų kraštams, t. y. dažytas stiklas, o ne įprastai naudojamas nerūdijantysis plienas.

DAŽAI, KURIE NENUBLUKS IR NENUSITRINS MAŽIAUSIAI DEŠIMTMETĮ

„Hegelmann Transporte“ objekto rangovai projektui pasitelkė ir vieną stambiausių dažų gamintojų – bendrovę „Topcolor“. Užsakovų pagrindinis dažams keliamas reikalavimas buvo aukščiausia – pirma – stiprumo klasė, t. y. tokiais dažais nudažyti paviršiai gali išlaikyti 10 tūkst. ciklų, valant kempinėlės švelniąja puse, nekeičiant spalvos ir kitų fizinių parametrų. Dažų atsparumą ultravioletiniams spinduliams užtikrina ne tik juose esantys priedai, bet ir naudojamas pigmentas. Kompanija „Topcolor“ savo dažams naudoja tik Šveicarijoje gaminamas A klasės – daugiausia atsparias saulei – pigmentines pastas, kurioms gamintojai suteikia 10 metų nenublukimo garantiją.

Kaip ir iš kitų rangovų, objekto užsakovai reikalavo ne tik aukščiausios kokybės medžiagų, bet ir nustatė gana trumpus užsakymo įvykdymo terminus. „Mes terminus palaikome visa laiką – mūsų pajėgumai yra 20 tūkst. litrų dažų per dieną. Tad mes nesusidūrėme su jokiais sunkumais, nes esame pajėgi kompanija ir mums šie terminai buvo tikrai protingi. Reikėjo atlikti užsakymą greitai, bet neteko verstis per galvą“, – sako „Topcolor“ gamybos bei technologinės plėtros direktorius Nerijus Smalskas ir pabrėžia, kad su profesionalia vystytojų komanda jokių nesklandumų nekilo.

 

ILGALAIKIAI IR ESTETIŠKI INTERJERO SPRENDIMAI

UAB „Interjero linija“ prisidėjo prie „Hegelmann Transporte“ interjero kūrimo, biuro erdvėms tiekdama vinilines sienų dangas „Vescom“. Šio objekto interjero dizaineris Darius Budrys iš didelio asortimento kruopščiai atrinko tinkamiausią sienų paviršių. Pasirinkimą lėmė aukšta medžiagų kokybė ir patikimumas, medžiagų patvarumas ir puikus estetinio vaizdo išlaikymas viešojo sektoriaus pastatuose.

Viešajam sektoriui skirtos vinilinės sienų dangos „Vescom“ – tai inovatyvaus dizaino paviršiai, pagal naujausias tendencijas sukurti iš vinilo sluoksnio (350–800 g/m2) ir medvilnės pagrindo. Dėl šios struktūros vinilinės sienų dangos „Vescom“ atitinka Bfl-s1, Bfl-s2 ugnies plitimo bei dūmų emisijos klasę, jos ypač atsparios trinčiai ir smūgiams, paviršiai estetinio vaizdo nepakeis ilgus metus. Dėl šių priežasčių „Vescom“ yra tarp prioritetinių viešbučių tinklų, biurų, medicinos įstaigų apdailos medžiagų tiekėjų.

Didelis sienų dangų paviršių pasirinkimas su savita spalvų gama leido užsakovui ir interjero dizaineriui surasti optimalų sprendimą „Hegelmann Transporte“ biuro interjerui. 1–4 pastato aukštuose pasirinkta vinilinių sienų dangų kolekcija „Tonga“, papildanti nepriekaištingą biuro interjerą. Subtilus dizainas, matinis sienų dangos paviršius puikiai įsiliejo į bendrą interjero koncepciją. Produktas visiškai atitiko užsakovo ir dizainerio lūkesčius, nes tai ne tik estetinis vaizdas, bet ir mechaniniam poveikiui atsparus paviršius, kurio eksploatacijai nereikės papildomų išlaidų ilgus metus.

„Hegelmann Transporte“ objekte pasirinktos būtent viešajam sektoriui skirtos medžiagos. Tai ilgalaikiai sprendimai, kurie dar daug metų nepakeis estetinės išvaizdos ir taupys kliento pinigus.

STIKLAS SUTEIKĖ INTERJERUI SUBTILUMO

Santūrioms „Hegelmann Transporte“ administracinio pastato patalpoms suteikti subtilumo buvo patikėta bendrovei „VP Glass“, kuri baltai emaliuotu stiklu papuošė sienas prie liftų, įrengė pastate visus veidrodžius ir skaidraus stiklo atitvaras antrojo aukšto atrijuje. Pastariesiems buvo taikomi aukštesni saugumo reikalavimai nei kitiems stiklo gaminiams – stiklas turėjo būti laminuotas, kad dūžio atveju jis nesubyrėtų. Reikalavimų atitvarų stiklams turėjo ir architektai – pagal sumanymą jie turėjo neapsunkinti interjero ir beveik nesimatyti, todėl buvo naudojamas maksimalaus skaidrumo stiklas – be jokio žalsvo atspalvio. Stiklui, kuris atliko tik interjero puošmenos funkciją, buvo taikomi labai griežti spalviniai reikalavimai – visų stiklų spalva turėjo būti vienoda.

„Šiame objekte panaudotos gana brangios medžiagos, nors pats interjero dizainas buvo minimalistinis. Betonas, atviros sienos, stiklas – tokie švarūs sprendimai be funkciškai nereikalingų detalių“, – pasakoja UAB „VP Glass“ direktorius Vilmantas Jurgelionis.

„Hegelmann Transporte“ administraciniame pastate suklotos UAB „Medžio stilius“ aukščiausios kokybės ąžuolinės grindlentės, padengtos Mastri Toscani kolekcijos spalva T-3094 Bagno Vignoni. Ši spalva, sukurta bendradarbiaujant su italų dizaineriu, įkūnija autentišką gamtos raštą ir versmių šilumą iš pačios Toskanos širdies. Išskirtinę rinktinės rūšies 230 mm pločio ąžuolinę grindlentę suklojo ilgametę patirtį turintys UAB „Medžio stilius“ meistrai.

BALDAI UŽTIKRINO KOMFORTIŠKĄ IR ERGONOMIŠKĄ APLINKĄ

Unikaliais dizaino sprendimais galės džiaugtis Vokietijos kapitalo bendrovės „Hegelmann Transporte“ biuro darbuotojai. Čia įmonė „Narbutas Lietuva“ įrengė daugiau nei 400 darbo vietų ir pasistengė užtikrinti užsakovo specialistams komfortišką ir ergonomišką aplinką. Pasak UAB „Narbutas Lietuva“ rinkodaros vadovės Gabrielės Vaitonytės, didžiausias iššūkis kompanijai buvo atviro tipo biure išdėstyti stalus taip, kad kiekvienas darbuotojas patogiai jaustųsi darbo vietoje ir turėtų asmeninės erdvės.

„Parinkome kolekcijos „Nova“ darbo stalus, pagamintus mūsų Ukmergės gamykloje. Neapsieita ir be užsienio tiekėjų baldų. Džiaugiamės, kad Vokietijos kapitalo kompanija pasirinko tėvynainių kompanijos „Interstuhl“ itin kokybiškas vadovų kėdes „Silver“, kurių dizainas unikalus ir po pasirodymo viename iš filmų apie Džeimsą Bondą jos akimirksniu išpopuliarėjo visame pasaulyje“, – įdomių dizaino sprendimų užkulisius atskleidžia G. Vaitonytė.

„Hegelmann Transporte“ logistikos centro administracinių patalpų interjerą papildė ir spintos, virtuvės bei biuro priimamojo baldai, pagaminti iš itin prabangios dangos „Piombo“, atsparios pirštų antspaudams ir įbrėžimams. Natūralios faneruotės baldai vadovų kabinetuose taip pat buvo derinti su  šia danga.

Nuotr. Arvydas Čiukšys


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų