Ši įmonė atstovauja dviem prekių ženklams. Vienas jų – ispanų gamintojas „Orona“. Daugiau kaip 90 % visų šios bendrovės liftų dalių, įskaitant variklius, kabinas ar apdailos medžiagos, gaminama pačioje gamykloje, o ne importuojama iš kitur. Antroji įmonė – Vokietijos liftų gamintoja „ThyssenKrupp“. Ji gamina aukštos klasės liftus, išsiskiriančius ypatingu dizainu ir kokybe. Įmonė daugiau orientuojasi į individualius užsakymus ir nestandartinius sprendimus.
Abu gamintojai gali pagaminti liftus, tinkamus ir aukščiausios klasės viešbučiams, kurių užsakovai vis dažniau pageidauja išskirtinės apdailos, panoraminių kabinų su berėmiais stiklais ar įdomesnių valdymo sprendimų.
UAB „Paradis liftai“ direktorius Laurynas Pečiukaitis pasakojo, kad šiuolaikinių viešbučių liftuose jau gali būti įdiegtos išankstinio važiavimo sistemos, įrengti jutikliniai valdymo ekranai, net pasiūlytas liftų valdymas kortelėmis. Pavyzdžiui, viešbučio svečiui perbraukus kambario kortele per valdiklį, ekrane pasirodys nukreipimas, į kurį liftą eiti, jeigu tokių yra keli, o įlipęs į vidų jis bus automatiškai nuvežtas į tą aukštą, kuriame yra jo kambarys. Maža to, lifte gali būti sumontuotas ir šviesos diodų (LED) apšvietimas, kuris važiuojant liftu kiekviename aukšte gali keistis. Tai leistų sukurti išskirtinį kabinos įvaizdį. Daug dėmesio šiuolaikiniuose liftuose skiriama ir kabinų dizainui. Apdailai vis dažniau naudojamos ekologiškos medžiagos, kurios gali būti lengvai perdirbamos ir panaudojamos iš naujo. Beje, pirmoji liftų įmonė, gavusi ekologinį sertifikatą, ir buvo „Orona“.
Anot L. Pečiukaičio, liftų gamintojai gali pasiūlyti ir neribotas apdailos įrengimo galimybes. Apdaila daroma taip, kad pažeistas, susidėvėjusias ar nusibodusias medžiagas būtų lengva pakeisti. Štai „ThyssenKrupp“ liftuose apdaila gali būti pakeista vos per valandą, o tai leidžia sutaupyti ir laiko, ir pinigų. Pastaruoju metu gamintojai labai patobulino ir liftų technines charakteristikas. Nuo 2015 m. vidurio „Orona“ liftų kabinose gerokai padidėjo garso izoliacija ir dabar jų viduje nebegirdėti jokio barškesio. O „ThyssenKrupp“ gali pasiūlyti sprendimus, kai vienoje šachtoje važinėja po dvi kabinas, kurių greitis gali siekti net iki 12–14 m/sek.