MB „Martyno Marozo architektūra ir planavimas“ vizualizacija
MB „Martyno Marozo architektūra ir planavimas“ vizualizacija
  1. Structum.lt
  2. Architektūra
  3. Pristatomi paskutinio Neries krantinės Vilniuje atnaujinimo etapo planai

Pristatomi paskutinio Neries krantinės Vilniuje atnaujinimo etapo planai


Neries krantinė Vilniaus centrinėje dalyje po keliais etapais vykdytos rekonstrukcijos tapo vilniečių pamėgta poilsio ir laisvalaikio vieta. Liko paskutinis atnaujinimo etapas – Neries krantinė tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų Goštauto g. pusėje. Jau galima susipažinti su šios atkarpos atnaujinimo projektiniais pasiūlymais, o lapkričio 20 d. 16 val. projektuotojai juos pristatys ir viešajame susirinkime.

MB „Martyno Marozo architektūra ir planavimas“ vizualizacija

Projekto sprendiniai orientuoti į šiuolaikinius miesto gyventojų poreikius bei užtikrina vientisas ir kokybiškas viešųjų miesto erdvių jungtis. A. Goštauto gatvės dalyje tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų suplanuoti šaligatviai, pėsčiųjų ir dviračių takai, želdiniai, apšvietimas, kontaktinis tinklas, viešojo transporto stotelės su stotelių infrastruktūra, eismo reguliavimo ir eismo saugumo priemonės – sankryžos, pėsčiųjų perėjos, saugumo salelės.

Planuojama tiesti naują dviračių trasą, kuri bus integruota į miesto dviračių tinklą. Dvipusis dviračių takas iš raudono asfalto dangos, užtikrins patogų ir saugų dviračių eismą ties A. Goštauto gatve Neries upės pusėje. Dviračių takas bus sujungtas su jau esamomis dviračių trasomis, įskaitant taką besidriekiantį lygiagrečiai J. Tumo–Vaižganto gatvės.

MB „Martyno Marozo architektūra ir planavimas“ vizualizacija

Planuojami nauji pėsčiųjų takai, kurie sujungs miesto centrą su Neries upės krantinėmis, bus platūs ir saugūs, vietomis atskirti želdinių juostomis nuo gatvės eismo. Ties sankryžomis su J. Tumo–Vaižganto, A. Jakšto ir A. Vienuolio gatvėmis bus įrengiami pandusai ir laiptai, kad pėstieji galėtų lengvai pasiekti krantinę ir mėgautis naujomis poilsio erdvėmis.

Neries krantinės atnaujinimas bei pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimas palies ir J. Tumo – Vaižganto, Vasario 16-osios, A. Vienuolio, Baltojo tilto, A. Jakšto, Vilniaus, Žygimantų, Tilto gatves, kurių tam tikrose atkarpose bus atlikti kapitalinio remonto darbai. Dėl dviračių tako ir viešojo transporto stotelių infrastruktūros gerinimo bus šalinami 25 medžiai, iš kurių dalis jau nudžiūvę arba stipriai pažeisti. Kertamų medžių skersmenų suma bus atsodinama naujais medžiais ne mažesniais nei 18-20 cm kamieno apimties bei krūmais. Numatoma, kad bus pasodinti 64 medžiai, beveik 6500 kv. m krūmų. Taip pat planuojama persodinti beveik 1700 kv. m esamų krūmų, pasodinti dar apie 6500 kv. m kitų augalų.

Tarp Žaliojo ir Baltojo tilto Neries kairėje krantinėje numatomos ir rekreacinės zonos, kurios suteiks galimybę miestiečiams atsipalaiduoti ir pasigrožėti vaizdais į upę. Viešojoje erdvėje kuriama želdinių, dangų, mažosios architektūros elementų išraiškos visuma suplanuota atsižvelgiant į aplinkinį kontekstą, vykstančius Neries kairiosios krantinės atnaujinimo projektus.

MB „Martyno Marozo architektūra ir planavimas“ vizualizacija

Projektinius pasiūlymus parengė AB „Urban Line“, UAB „Realprojektas“ ir MB „Martyno Marozo architektūra ir planavimas“.

Su projektiniais pasiūlymais galite susipažinti specialioje Vilniaus m. savivaldybės interneto svetainės rubrikoje, nuotolinio susitikimo nuoroda – https://forms.office.com/e/9AXhy8dfp3.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Susiję straipsniai

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų