Į virtualią erdvę persikelia ir parodos: statybų parodoje „Resta“ kviečia apsilankyti neišėjus iš namų

2020 m. gegužės 19 d.

Beveik visame pasaulyje paskelbtas karantinas pakeitė daugelio sričių veiklą: nuo paprasčiausio apsipirkimo iki renginių organizavimo. Tokie pokyčiai atnešė ir naudos – verslas ėmėsi ieškoti šiuolaikiškų bei modernių galimybių ir toliau sėkmingai vykdyti savo veiklą. Viena tokių inovacijų – skaitmenizacija. Šiandien pasaulinio garso atlikėjai kviečia į savo koncertus „online“, muziejai atvėrė virtualias duris ir priima kelis kartus daugiau lankytojų nei įprastai, žmonės atrado naujas galimybes, sėdėdami prie savo kompiuterių ekranų, mokytis, tobulėti, dirbti bei bendrauti. 

Gyvenimui ir darbui persikėlus į virtualią erdvę, tarptautinė statybų paroda „Resta 2020“ taip pat keičia formatą. Ji keliasi į skaitmeninį pasaulį ir kviečia statybų sektoriaus įmones virtualiai pristatyti savo aktualiausias naujienas vartotojams patogiai ir saugiai – vienoje platformoje, vienu prisijungimu, skelbiama pranešime spaudai.

Parodą „Resta“ perkelti į skaitmeninę erdvę sugalvojusio Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ direktoriaus Justino Bortkevičiaus teigimu, pasaulyje sustabdžius renginius, visi planai dėl parodų taip pat pasikeitė, todėl buvo būtina imtis netradicinių sprendimų, kad padėtume verslui atrasti naujas nišas, kaip pasiekti klientus.

„Su tokiu nelengvu iššūkiu pirmąkart susidūręs „Litexpo“, siūlydamas turimą infrastruktūrą ir patirtį organizuojant renginius, ryžosi imtis įvairių nestandartinių projektų: tai lauko kino teatras, šeimų protmūšiai atviroje kavinės terasoje. Ryžomės išbandyti ir skaitmeninį formatą, ten perkelti vieną didžiausių statybų parodų, rengiamų mūsų šalyje. „Resta“ šiemet bus kitokia ir laikinai kelsis į virtualią erdvę, kurioje tiek dalyviai, tiek lankytojai, naudodamiesi išmaniosiomis technologijomis, galės pristatyti ir pamatyti naujausias šio sektoriaus inovacijas bei ateities sprendimus“, – pasakoja J. Bortkevičius.

Pasak jo, kaip parodė laikotarpis po finansų krizės 2008–2010 m., būtent parodos buvo vienas iš būdų verslui kuo greičiau atsigauti, todėl virtualioje erdvėje rengiama paroda „Resta“ – tai puiki galimybė skatinti statybų sektoriaus pardavimus.

„Net ir dabar, karantino metu, bendravimas aktualiomis temomis su tiksline auditorija, galimybė pristatyti savo produktą ar paslaugą, naujų kontaktų užmezgimas  –  tiesiausias kelias didinti pardavimus“, – neabejoja „Litexpo“ direktorius.

Kaip pasakoja „Virtuali Resta“ projekto vadovė Indrė Reimorienė, toks parodos formatas buvo pasirinktas dėl dabartinės renginių situacijos. Šiuo metu tai vienintelis būdas patenkinti klientų poreikius: tiek parodos dalyvių, tiek ir lankytojų.

„Žinome, kad  toks prisistatymo klientams būdas neatstoja gyvo kontakto, tačiau suteikia galimybę maksimaliai koncentruotai auditorijai papasakoti apie save, savo produktus. Ir tai visiškai saugu. Mes tikimės, kad tai bus naujas žingsnis į ateities parodas. Jau dabar suprantame, kad jos bus kitokios, tad dabar turime puikią progą išbandyti naujus įrankius“, – kitokios „Restos“ privalumus vardija I. Reimorienė.

Verslas mato naujas galimybes

Skaitmenines galimybes, bendraujant su esamais ir ieškant potencialių klientų, išbandžiusios UAB „MC grupės“ generalinis direktorius Audrius Mockus teigia, kad karantinas, neabejotinai, yra didelis iššūkis verslui, tačiau kartu tai ir galimybė atrasti naujas, klientui patogias, prekybos formas.

„Mūsų valdomas specializuotas prekybos centras „Unideco“ pakankamai greitai persiorientavo ir atrado patrauklų būdą klientams pamatyti apdailos medžiagas, prieš jas įsigyjant. Kartu su nuomininkais klientams suteikėme sąlygas gauti apdailos medžiagų pavyzdžius saugiausiu ir žmogui patogiausiu būdu. Grindys, plytelės, net ir baldinių fasadų dekorai – prieš perkant galima medžiagų pavyzdžius užsisakyti tiesiai į remontuojamą ar įrenginėjamą objektą“, – pasakoja A. Mockus.

„Unideco“ organizuojami mokymai ir seminarai, skirti namus įsirenginėjantiems žmonėms, taip pat pakeitė savo formatą.

„Persikėlėme ten, kur klientui patogiausia – į socialinius tinklus. Tiesioginių transliacijų metu žmonės ne tik gali gauti naudingų žinių, tačiau ir užduoti klausimus, gyvai pabendrauti su lektoriais bei dizaineriais. Šiuo metu ir toliau ieškome patrauklių būdų, kurie padėtų prisitaikyti prie pasikeitusių pirkimo įpročių. Virtualios parodos, žinoma, yra vienas tų variantų. Apdailos, interjero medžiagos nėra tos prekės, kurias paprasta įsigyti internetu, tačiau darome viską, kad apsipirkimas klientams būtų kuo patogesnis“, – teigia „MC grupė“ generalinis direktorius.

Statybų technine įranga prekiaujančios UAB „Layher Baltic“ generalinis direktorius Viktoras Voroncovas taip pat džiaugiasi, kad atsiranda vis daugiau galimybių pristatyti savo produktus ir paslaugas virtualioje erdvėje.

„Dabartinė situacija privertė verslą ieškoti naujų galimybių savo produkcijos pristatymui. Viena iš jų – „Virtuali Resta“. Nekantriai laukiame, kada galėsime išbandyti šį inovatyvų būdą ir klientams papasakoti apie savo naujienas. O tiems, kurie dar dvejoja, jei turite galimybę, siūlyčiau nedelsti ir užsiregistruoti į šią skaitmeninę parodą, nes tai geriausias būdas statybų sektoriaus įmonėms kurti bei išbandyti naujas rinkodaros galimybes, atrasti modernius ir naujus sprendimus. Manau, kad įmonės, kurios sugeba skaitmeniniu būdu bendrauti su klientais, taip rodo savo tvirtą poziciją rinkoje ir tai, jog moka prisitaikyti net prie ekstremaliausių situacijų“, – teigia V. Voroncovas.

Kaip vyks paroda?

„Virtuali Resta 2020“ vyks birželio 2–5 dienomis, sistemos „Expodoc“ pagalba bus suformuotos virtualios parodų salės pagal temines grupes, su konkrečios salės dalyvių sąrašais bei dalyvių profiliuose talpinama aktualia informacija lankytojams: aprašymai, nuolaidos, nuotraukos, vaizdo įrašai. „Zoom“ vaizdo skambučių programa padės organizuoti virtualius seminarus, pristatymus ir susitikimus“, – pasakoja I. Reimorienė.

Renginio organizatorių tikslas – pasitelkus modernius sprendimus, kuriems galimybę atveria šiuolaikinės technologijos, tiek dalyviams, tiek lankytojams suteikti progą vieniems kitus atrasti. Į „Virtualią Restą“ (www.resta.lt) „atvykę“ lankytojai galės rinktis renginius ir vebinarus arba patekti į temines sales, o jose ras dalyvius, kurių stenduose galės sužinoti apie jų siūlomą produkciją bei gauti visą reikiamą informaciją apie dominančią įmonę. Patogu ir tai, kad susirinkę aktualią informaciją, lankytojai ją galės iškart sisteminti, palyginti, rašyti parodos dalyviams su aktualiais klausimais. Ir viskas labai patogiai bei saugiai – savo namuose.

@RESTA organizatorių vizualizacija

Temos:

verslas
https://structum.lt/wp-content/uploads/2020/03/LV_structum_outdoor_340x430_0320.jpg

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!