Mūsų, pastatų infrastruktūros ekspertų, požiūriu, šis, EIKA plėtojamo viešbučio ir verslo centro įrengimo projektas, Lietuvoje buvo ypatingas, nes ne tik architektūriniams, interjero, bet ir visos technologijų infrastruktūros sprendiniams buvo keliami aukšti globalaus viešbučių tinklo „Hilton“ standartai. Projektuodami ir diegdami pastato sistemas viešbutyje „Hilton Garden Inn Vilnius City Center“ kartu su partneriais išsamiai išstudijavome visuose viešbučiuose „Hilton“ taikomo standarto (angl. brand book) reikalavimus ir įdiegėme juos atitinkančią infrastruktūrą.
Nuotr. kairėje: Bendrovės „Fima“ projektų vadovas Dalius Kiškis
Tam, kad visos pastato sistemos veiktų patikimai, įdiegėme 6-os kategorijos varinio bei šviesolaidinio tinklo struktūrinio kabeliavimo sistemą, sertifikuotą pagal gamintojo 25 metų sisteminės garantijos programą bei tinklo įrangą (magistralinių duomenų perdavimo kanalų greitaveika – 10 Gbps).
Viena esminių mūsų užduočių buvo kompiuterinio ir ryšių tinklo kokybė, nes „Hilton“, siekdamas aukšto klientų pasitenkinimo, daug investuoja į klientų aptarnavimo skaitmenizavimą, siekia automatizuoti procesus ir taikyti naujausias išmanias technologijas, gerinančias klientų patirtį. FIMA įdiegta didelio saugumo ir patikimumo lygio bei didelės greitaveikos centralizuotai valdoma belaidžio duomenų perdavimo tinklo („Wi-Fi“) sistema tiek svečiams, tiek darbuotojams užtikrina stabilų, pagal standartus reikalaujamą ryšio „padengiamumą“ ir greitaveiką.
Svečių kambariuose ir viešose zonose įrengėme belaides elektronines spynas, kurios gali būti integruotos su sistema „Hilton Digital Key“, leidžiančia išmanųjį telefoną naudoti kaip raktą. Belaidžio ryšio ir svečių įeigos kontrolės sistemas, taip pat telefonų stotį visiškai integravome su viešbučio valdymo ir apskaitos sistema pagal „Hilton“ reikalavimus.
„Hilton“ ypatingą dėmesį skiria saugumui – viešbučių tinklo reikalavimai gaisro signalizacijos, evakuacinio įgarsinimo sistemai ir stebėsenos programinei įrangai, kurias mes įgyvendinome, yra aukštesni nei LR normatyviniuose dokumentuose užfiksuoti reikalavimai. Viešbučio ir svečių saugumui taip pat sumontavome didelės raiškos skaitmeninių IP vaizdo kamerų tinklą – dalis jų vaizdą stebi 360 laipsnių kampu.
Įrengiant konferencijų centrą, prioritetas buvo visos įrangos ir sistemų valdymo paprastumas. Viešbučio darbuotojai gali lengvai transformuoti ir klientų poreikiams pritaikyti konferencijų centro erdves. Trijose konferencijų salėse įrengėme modernias įgarsinimo, vaizdo ir įrangos valdymo sistemas. Sumontavome 3 m pločio aukštos raiškos vaizdo sieną, aukštos raiškos vaizdo projektorius, vaizdą dubliuojančius mobilius monitorius, belaidę vaizdo perdavimo, prezentacijų, radijo mikrofonų sistemą, garso matricą, informacinę sistemą (angl. Digital signage) ir visos įrangos centralizuoto valdymo sistemą. Visų salių garso, vaizdo įranga bei apšvietimas valdomas centralizuotai – arba salėse įrengtomis valdymo panelėmis arba nešiojamais bevieliais lietimui jautriais įrenginiais. Sukurtų algoritmų dėka visos salės gali būti lengvai apjungiamos į vieną didelę ar mažesnes erdves.
Bendrovės FIMA informacija