Vytauto Didžiojo progimnazijos pastatas statytas 1995 metais, nerenovuotas, viduje sudėtingos suplanuotos erdvės, kurias sunku pritaikyti įvairioms veikloms. Renovuoti pastatą, perplanuoti erdves, teritoriją pritaikyti intensyvesniam panaudojimui, sukurti šiuolaikiškos mokyklos erdves tiek lauke, tiek pastato viduje ryžosi Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos interjero dizaino studentės Ignė Astrauskaitė ir Greta Bielytė.
Pasak I. Astrauskaitės ir G. Bielytės, mokyklos, kuriose dauguma iš mūsų mokėsi, buvo labai panašios, niekuo neišsiskiriančios, todėl jos stengsis parodyti kitokią – įdomiąją – mokyklų pusę.
„Sieksime sukurti unikalią, svajonių erdvę, kurioje laiką praleisti būtų malonu ir jauku. Erdvę, kuri leistų pasijauti drąsiais, savimi pasitikinčiais žmonėmis“, – sako interjero dizaino studentės.
Projekto dalyvės įsitikinusios, kad, norint sukurti žmonėms palankius miestus, pirmiausia reikia pažvelgti į ten gyvenančius žmones ir jų poreikius.
„Bendruomenės kuria rajono nuotaiką, nauji gyventojai ir svečiai lengviau adaptuojasi per aplinką, todėl, kuriant miestą, yra svarbu pagalvoti, kokie yra prioritetai, kokią nuotaiką ar jausmą norima perteikti toje aplinkoje ir kuria linkme norima plėtoti miestą, ir jį po truputį modernizuoti“, – teigia I. Astrauskaitė ir G. Bielytė.
Kurdamos Jurbarko progimnazijos atnaujinimo projektą, interjero dizainerės stengsis parodyti tai, ką gali geriausiai kaip komanda. „Sieksime sukurti šiuolaikišką, dar nematytą Lietuvoje mokyklos patalpų modelį, kuris savo dizainu mokinius motyvuotų dirbti produktyviai bei lavintų jų kūrybiškumą“, – sako „Išmaniojo miesto 9“ dalyvės.