Po trejus metus trūkusios renovacijos Tokijuje, Ginzos rajone, duris atvėrė unikaliu fasadu išsiskirianti „Louis Vuitton“ parduotuvė. Istorinei parduotuvei spindintį veidą sukūrė japonų architektas Jun Aoki.
Septynių aukštų „Louis Vuitton Ginza Namiki“ parduotuvė prekybos rajono gatvės kampą užima nuo 1981 metų. Tam, kad lankytojus viliotų vandens mirgėjimą imituojantis fasadas, buvo naudojamos unikalios plokštės ir dichroinė plėvelė. Fasadas suformuotas iš dvigubo stiklo struktūros, kurios lenktumas padeda sukurti bangavimą. Dichroinė plėvelė kaip stiklas atspindi šviesą ir įvairius spalvų diapazonus. Tokie dizaino sprendimai įtaigiai atskleidžia spalvą, kai šalia esantis žmogus keičia savo padėtį ar tiesiog vaikšto aplink parduotuvę. Banguotas perlamutrinis fasadas pastatui iš tiesų suteikia modernumo.
Parduotuvės interjerą, kurį kūrė Niujorke gyvenantis interjero dizaineris Peteris Marino, taip pat įkvėpė priliesto vandens tematika.
Parduotuvės interjero ašis – spiraliniai ąžuolo laiptai. Viduje galima rasti ne vieną užuominą, kviečiančią atsigręžti į vandenyno pasaulį. Pavyzdžiui, tokie dizaino elementai, kaip plaukiojančios medūzos, kurios laukia lankytojų prie pagrindinio įėjimo.
Mažmeniniai prekybai skirti keturi apatiniai pastato aukštai. Viršutiniame pastato aukšte įsikūrė restoranas „Le Café LV“, kuriame darbuojasi virtuvės šefas, prancūzų virtuvės ekspertas Yosuke Suga. Čia taip pat yra VIP zona ir ekspozicinė erdvė naujoms kolekcijoms demonstruoti.
Į toninį interjerą įsiterpia Pierre‘o Paulinio gaminti baldai: ryškiai rausvos ir oranžinės spalvos baldai yra moterims skirtuose drabužių skyriuose, o raudoni, mėlyni ir prislopintos geltonos spalvos – vyrams.
Taip pat skaitykite: LYG LAIVAS – PARDUOTUVĖ UŽDENGTA LENKTOMIS STIKLO BURĖMIS
„LOUIS VUITTON“ PARDUOTUVĖ – ŠIUOLAIKIŠKA KONCEPCIJA IR ELEGANCIJA