Lietuvos automobilių kelių direkcija šių metų pavasarį planuoja pradėti tilto per Kruną tvarkymą. Pastarasis užimą pirmąją vietą prasčiausios būklės tiltų šalyje sąraše. Įmonė paskelbė viešojo pirkimo konkursą tilto rekonstrukcijos ir laikino tilto statybos darbams atlikti.
Sprendimą judriausioje šalies automagistralėje pirmiausia pastatyti laikiną tiltą Kelių direkcija priėmė siekiant išvengti nepatogumų vairuotojams ir užtikrinti saugų ir sklandų eismo organizavimą šia kelio atkarpa.
„Planuodami tilto per Kruną rekonstrukciją, atsakingai svarstėme ir vertinome alternatyvas, kaip užtikrinti kuo patogesnį susisiekimą vykstant darbams ir neapsunkinti judėjimo keliaujantiems šia kryptimi. Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius-Kaunas nereiks važiuoti apylankomis, taip bus taupomas ir kelionės laikas, ir degalų sąnaudos“, – sako pranešime cituojamas Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Ruošiantis pagrindinio tilto per Kruną rekonstrukcijai atliktas eismo srautų modeliavimas, įvertintos planuojamos rekonstrukcijos rizikos, strateginė automagistralės reikšmė ir pastaruoju metu bendrovės skiriamas prioritetinis dėmesys šalies tiltams ir viadukams. Po visų šių vertinimų priimtas sprendimas statyti laikiną tiltą per upę. Kaip teigia Kelių direkcijos vadovas, pastačius laikiną tiltą pavyks užtikrinti sklandesnę rekonstrukcijos eigą, išvengiant pašalinių trikdžių, efektyviau ir saugiau organizuoti eismą judrioje šalies automagistralėje.
Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa.
Numatytas laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama. Tokiu būdu judriausioje šalies automagistralėje bus užtikrintas sklandus eismas, mažinant spūsčių, eismo įvykių tikimybę.