Vilniaus oro uoste įsibėgėjo statybos darbai: sumontuotos pagrindinės naujojo išvykimo terminalo laikančios konstrukcijos


Šių metų pradžioje startavus pagrindiniams Vilniaus oro uosto naujojo išvykimo terminalo statybų darbams – balandžio viduryje bus sumontuotos beveik visos pagrindinės pastato konstrukcijos – laikančiosios kolonos.

Anot Lietuvos oro uostų atstovų, darbai jau įsibėgėjo ir balandžio mėnesį bus galima pamatyti iš esmės beveik visus būsimo terminalo kontūrus.

Generalinės rangos darbus naujojo terminalo projekte atlieka bendrovė „Eikos statyba“, kuri šiuo metu montuoja partnerio „Ukmergės gelžbetonio“ pagamintas laikančias kolonas. Skaičiuojama, kad kolonų vien šiame etape bus sumontuota beveik šimtas.

Specialiai šiam projektui gamintos kolonos yra gelžbetoninės, kvadratinės formos, kur viena kraštinė yra 60 centimetrų ilgio. Kolonos yra net 12 metrų aukščio.

„Džiaugiamės tuo, jog rangovas ir partneriai laiku įgyvendina projekto darbus, o žiema buvo gana palanki pamatų įrengimo darbams. Keliaujantys Vilniaus oro uoste jau dabar gali pamatyti įspūdingai atrodantį statybų procesą, o keleto mėnesių eigoje – jau bus galima matyti pastato kontūrus ir susidaryti preliminarų būsimo terminalo vaizdą“, – teigia Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų Operacijų ir infrastruktūros departamento direktorius.

Teigiama, kad visas naujojo išvykimo terminalo pastato laikantysis karkasas buvo suprojektuotas iš surenkamų gelžbetoninių konstrukcijų, o kolonos yra pagrindinis jungiamasis elementas. Kitame statybų etape (gegužės – birželio mėnesiais) ant kolonų bus montuojamos jau ir stogo konstrukcijos.

Svarbiausias naujojo išvykimo terminalo projekto tikslas yra galimybių aptarnauti didesnį keleivių skaičių didinimas, taip pat naujame terminale bus siekiama diegti technologines inovacijas, kurios padėtų keliautojų patirtį padaryti dar sklandesne, o oro uosto operacijose užtikrinti didesnį efektyvumą.

Pastačius šį 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas dvigubai – iki 2400 keleivių per valandą. Kartu su naujojo terminalo statyba bus vykdoma ir priešais Vilniaus oro uostą esančių transporto prieigų pertvarka: bus atnaujinti inžineriniai tinklai, keičiama danga, įrengtos stoginės ir kuriama nauja, žymiai pralaidesnė transporto schema.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų